Norske menn voldtar ikke

  • 15.01.2018, 15:42



Norske menn voldtar ikke. Det er det mediene forteller oss, er det ikke? Med artikler med store overskrifter som skriker ut pstander om at "100% av alle overgrep begs av menn med utenlandsk bakgrunn", er det i alle fall det inntrykket mange har ftt. Jeg ser det i kommentarfelt p nettet. Voksne kvinner og menn som ikke vil ha snt 'pakk' her i landet vrt. Vil ikke at gode, trygge Norge skal bli oversvmmet av voldtektsmenn og trygdesnyltere. For norske menn, de gjr ikke snt. Norske menn tenker ikke at ei jente 'ber om det' dersom hun gr i lrkorte kjoler med dype utrigninger og hye hler. De tenker ikke at hun er ei hore. Nei, slikt gjr ikke den hvite, etniske nordmann.

Jeg tenker man skal vre forsiktig med stole blindt p media. Tross alt, aviser livnrer seg p produsere artikler folk nsker lese. Ingen nsker hre stygt om sine egne. Ingen nsker hre at de tar feil. De aller, aller fleste nsker f sine mistanker bekreftet.

Jeg derimot, livnrer meg ikke av bli likt. Min inntekt gr verken opp eller ned om andre mennesker er enige eller uenige med meg i ting. Jeg kan snakke fritt, fordi inntekten min ikke avhenger av ha 'de rette' meningene - de meningene flertallet har, og som de nsker hre.

S la meg fortelle deg en ubehagelig sannhet, kjre medborger; Norge har aldri vrt trygt. Jeg husker fra min egen barndom hvordan jeg daglig gruet meg til dra p skolen. Det var bare hvite elever i min - og paralellklassen. P klassetrinnet over meg, og i klassetrinnet under meg, var det kun hvite elever. I klassetrinnet to trinn over meg, var en mrkhudet gutt. Han var faktisk en veldig hyggelig fyr, skal dere vite. Han gjorde meg aldri noe vondt. La aldri en hnd p meg mot min vilje. Kalte meg aldri s mye som et stygt ord. Andre elever, derimot? De slo. De sparket. De latterliggjorde. De truet.

Den frste gangen jeg ble kalt ei hore, var jeg tretten r gammel. Hvem var det som ga meg dette kallenavnet, basert ene og alene p det faktum at jeg var kvinne? Det var en seksten r gammel gutt. En hvit nordmann. Kristian, het han. Han mtte meg p nett og ville treffe meg, men steilet da jeg ga beskjed om at jeg ikke ville ha sex. Da mente han jeg var ei hore.

Den frste gangen jeg ble voldtatt var jeg seksten r. Gutten som voldtok meg, som tok jomfrudommen min ifra meg, var hvit. Han var etnisk norsk, og hans navn var sammensatt av de to mest norske navnene du klarer oppdrive. Den neste gangen jeg ble voldtatt, var det av min egen davrende kjreste. Han var norsk, han ogs. Jeg hadde lekt med lillebroren hans da jeg var yngre, husker jeg. Personen som drugget meg da jeg var nitten? Enda en nordmann. Lland, het han til etternavn. Personen som holdt meg fanget i sin mors leilighet mens hun var borte og som voldtok meg flere ganger daglig over en periode p nesten to uker? En hvit rapper fra Oslo ved navn Mathias. Personen som drugget meg da jeg kom p besk som tjuetoring, og som sto p alle fire over min nakne kropp da jeg vknet? En tidligere norsk samboer ved navn Simen.

Personen som ropte til meg utenfor pers hotell en vinternatt i 2015 at jeg 's ut som ei jvla hore'? En hvit kvinne. Personen som sendte meg dickpics og forskte seg p dirtytalk da jeg nylig var blitt singel, fordi jeg tross alt hadde utrigning p profilbildet mitt og jeg dermed "ba om det"? Norsk-dansk tidligere kamerat ved navn Sigurd.

Jeg har mtt mange mennesker opp igjennom livet. Mange av norsk opphav, mange mer eksotiske. Jeg har vrt venner med hvite, og med fargede. Jeg har vrt full sammen med mrkhudede menn. Jeg har vrt lettkledd i nrheten av mrke menn. Vi har vrt p fester sammen. Drukket alkohol sammen. Aldri har de forgrepet seg p meg. Aldri har de kalt meg ei hore eller kommentert p klesstilen min at jeg ber om noe. Det har jeg kun opplevd fra mine egne. Fra etnisk norske.

Media kan skrike s hyt de vil om at norske menn ikke voldtar. At utenlandske menn er ansvarlig for 100% av alle voldtekter. Men jeg vet sannheten. Jeg har ftt kjenne den p kroppen. Jeg vet at drittsekker kommer i alle farger. De snakker alle slags sprk. De har alle typer religioner. De kan vre mrke, hete Mohammed og komme fra Nigeria, men de kan ogs vre lyse, hete Kim eller kanskje Petter, og komme fra Frogner i Oslo.

23 Kommentarer

15.01.2018 kl. 15:59
👌👍

Camilla

15.01.2018 kl. 16:02
Men det er et faktum at alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo er menn av ikke-vestlig opprinnelse.

At nordmenn ogs voldtar hender selvsagt det ogs, men det er ikke virkelig ikke til stikke under en stol at flyktninger med muslimsk bakgrunn er rsaken til de aller fleste vold og voldtektssakene.

Media, som er srs venstrevridd dysser til og med ned slike saker, for vi nsker da vel ikke tenke vondt om vre nye landsmenn? Men det er da bare pne ynene, se hva som skjer med feks Sverige og Tyskland.

Det handler dog ikke om vre rasist, men faktisk innse at islam bringer med seg flere negative sider enn positive. For man kan ha hvilke som helst hudfarge, problemet ligger i religionen som fremmer mishandling, undertrykkelse osv. Er dette noe vi nsker ha i landet vrt?

vre nasjonalist n blir sett p det samme som vre rasist, selv om det ikke har noen sammenheng med hverandre. Jeg nsker at min datter skal vokse opp i et flott, trygt og rikt land.

livingdoll

15.01.2018 kl. 16:46
la meg gjette helt vilt n; du er FRP'er? Sylvi Listhaug er veien, sannheten og livet? sorry, men der er jeg uenig. p hvilken mte mener du at media er venstrevridd? media, eller i alle fall aviser og andre nyhetsformidlende media, skal vre politisk nytrale.

Om du tror Norge blir et flott, trygt og rikt land s fort vi hiver ut alle som ikke er etterkommere av Kari og Ola Nordmann, tar du nok feil. Rikt, kanskje, men trygt? Nei, du. Glem ikke at Norges eneste kjente massemorder er en hvit, blond, fra stlandet og heter Anders.

15.01.2018 kl. 16:50
off doll blir flau...formler deg litt bedre... enig i en ting det er at norske menn voldtar det er jeg desverre et bevis p men det er jo mest utleninger som gjr det og mye er gruppe voldtekter vi aldri har hrt maken til

livingdoll

15.01.2018 kl. 17:21
hvordan mener du jeg har formulert meg feil? fortell meg gjerne hvordan jeg kan formulere meg bedre.

Alexandra

15.01.2018 kl. 18:21
Veldig enig ! 90% av drittsekker og mobbere i mitt liv har vrt like norske som meg. Pakk er pakk .

livingdoll

15.01.2018 kl. 18:43
Alexandra: jepp!

Camilla

15.01.2018 kl. 18:34
Nei, jeg er mer bl enn som s. Sylvi Listhaug er det beste av det verste. S det fr s vre.

At media skal vre nytrale er n s, men ta sjekk hvilke side alle de politiske jounarlistene tilhrer, i alle de forskjellige nyhetskanalene vi har, bit deg merke i det de skriver.

Norge blir tryggere uten muslimer, helt trygt vil et land aldri vre. Men vi kan forhindre svenske og tyske tilstander fr det er for sent.

tro det beste om alle mennesker er forsvidt en fin egenskap, men det er ikke ndvendig vre naiv.

livingdoll

15.01.2018 kl. 18:43
Camilla: At Norge blir tryggere uten muslimer er jeg enig i. Jo frre folk i landet, jo tryggere er det. Det finnes mange bra muslimer, p samme mte som det finnes mange bra kristne, men s har vi ogs en stor andel fanatikere (p begge sider) det kan vre greit ligge langt unna.

Jeg tror aldri det beste om mennesker :p

Andrea

15.01.2018 kl. 20:48
Camilla: Dette stemmer ikke. Av de som var identifisert (som da utgjr 20% av overfallsvoldtektene som ble anmeldt) ble identifisert som "ikke-norsk". Og politiet flger SSB sin definisjon som er flgende: en person der begge foreldre er fdt utenfor Norge. Tallene viser ogs at overfallsvoldtekter har mye med psykisk helse og sosiokonomiskstatus gjre enn "rase".

Innenfor den rlille, men dog s alvorlige, fliken av kriminalitet merket overfallsvoldtekt, ser vi alts en svrt sterk overrepresentasjon av ikke-vestlige gjerningsmenn. Men antall gjerningsmenn er svrt f, og de er ikke representative for sin gruppe.

I tillegg s er overfallsvoldtekter er brkdel av alle voldtekter som begs. "Innenfor den rlille, men dog s alvorlige, fliken av kriminalitet merket overfallsvoldtekt, ser vi alts en svrt sterk overrepresentasjon av ikke-vestlige gjerningsmenn. Men antall gjerningsmenn er svrt f, og de er ikke representative for sin gruppe." De resterende str nordmenn for selv, og gjres mot familie, venner og bekjente. "Den etniske profilen varierer innenfor de ulike voldtektstypene, men for samtlige unntatt overfallsvoldtekt er norske gjerningspersoner den strste gruppen."

S kan vi begynne snakke om de mrke tallene? Kvinners tilbyelighet for anmelde krenkende eller unskede hendelser er strre nr de begs av "ikke-norske" enn ved norske. "Det er lettere anmelde ?fremmede? enn personer man kjenner selv eller nettverket til."

Ikke at jeg har sjekket om det samme gjelder for vold, s er jeg ganske sikker p at det samme kan overfres til vold. For vold og voldtekt finnes i de tusen hjem bak lukkede drer. S hvis du tror nordmenn ikke voldtar s er du utrolig naiv.

Legger ved kilder: https://tjomlid.com/2013/11/20/overfallsvoldtekter-og-innvandring-en-faktasjekk/

livingdoll

15.01.2018 kl. 20:54
amen!! :)

Amalie

16.01.2018 kl. 01:06
Dette har ingenting med posten din gjre.. Men du har tidligere nevnt at du har solgt sjelden din til djevelen.. Og jeg lurer p hvordan du gikk frem og hva du gjorde? Alts ritualet. Jeg er veldig interessert i hvordan det fungerer, og har i alle r vurdert det. Hva er fremgangsmten?

livingdoll

16.01.2018 kl. 22:59
Hei! Det stemmer at jeg forskte selge sjelen min til djevelen da jeg var yngre, men nei, det fungerte ikke :)

Linn

22.01.2018 kl. 01:24
Han som voltok meg var norsk.. ble dopa ned og voldtatt

livingdoll

22.01.2018 kl. 18:14
s flt hre :(

Espen johansen

03.03.2018 kl. 22:43
det ser ut som om de som ikke har hue satser p kroppen , slike utsagn som det her deles av de som satser p kroppen , det en m ta hensyn til her koranen setter kvinnen i riktig bs de skal vre underdanige og underordnet mannen , og som du sier kler om du deg sexuelt fristende ber du om det , derfor er norske jenter fritt vilt , jeg synes at dere skal kle dere bedre og ikke friste menn , i saudia Arabia er det bedre der flger kvinene reglene ,

livingdoll

03.03.2018 kl. 22:45
Espen johansen: Hper du har brukt google translate p dette, og at den oversatte feil...

Kenneth

04.03.2018 kl. 00:05
Det er utskudd og avskum i alle raser og innen alle religioner

livingdoll

04.03.2018 kl. 00:19
Kenneth: Er jo det jeg sier?

04.03.2018 kl. 00:33
Shit du blir ofte voldtatt da! Stakkars

livingdoll

04.03.2018 kl. 11:53
<3

Ola Nordmann

04.03.2018 kl. 16:52
Hvis du kutter ut den oversexualiserte 'living doll' sppelkulturen og slutter mingle med sppelfolk med sine egne sppelkultur som videre rapper om sex og vold s vil du skjerme voldtektsjansen hos deg, for folk respekterer ikke jenter som ser ut som ei sexdukke og det hjelper ikke nr du med vilje vifter med klfta i de utvalgte selfiene, du ser ikke menn g med smekken oppe for provosere fram lyst hos jenter. Det er cause and effect, ignore the cause then don't whine about the effect. Jeg har ikke sympati for dette, bare sukk.

livingdoll

04.03.2018 kl. 17:43
s med andre ord: "hvis du ser ut slik du selv vil, s fortjener du bli tvunget til samleie mot din egen vilje"? ok..

Og nei, gutter gr ikke med smekken pen - p en varm sommerdag kan man finne dem helt topplse! og det attptil i kombinasjon med shorts som knapt rekker ned til knrne! *gisp*

Er det da fritt frem for oss damer tvinge dere til samleie? Er det fritt frem for oss og komme bort til deg selv om vi vet du har kjreste, legge deg i bakken, dytte en kniv opp i trynet p deg og si "slipper du meg ikke til s kommer du til angre"? Er det ok rske av deg buksa/ shortsen og ta for oss, fordi klrne dine forteller meg at du vil ha sex, og da har ikke kroppssprket eller ordene dine noe si?

om lesbiske jenter klarer styre seg rundt lettkledde venninner, s er det ikke klrne som er problemer.

Det er ikke jeg som kler meg som ei hore; det er du som tenker som en voldtektsmann.

Skriv en ny kommentar

Om meg

Kontakt

livingdoll.blogg@hotmail.com

Sk i bloggen

18.535 flgere p bloglovin


Arkiv




Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits Steg 4: Legg inn koder for kategori og arkiv